Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko inspektora w do spraw obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki

Ogłoszenie nr: 171882

Data ukazania się ogłoszenia: 04 sierpnia 2015 r.

 

Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydata na stanowisko:

inspektor

do spraw obsługi systemów łączności w Zespole Łączności i Informatyki KMP Ruda Śląska

 

W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

Ruda Śląska

Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej

Zespół Łączności i Informatyki

41-709 Ruda Śląska

ul. Gen. Hallera 9

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • analizuje stan techniczny urządzeń łączności w jednostce, zestawia elementy składowe sieci teletechnicznych oraz samodzielnie dokonuje niezbędnych napraw, w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności,

  • organizuje łączność w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych,

  • prowadzi bieżące instruktaże dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w zakresie łączności,

  • zarządza centralami telefonicznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień,

  • opracowuje zapotrzebowanie oraz prowadzi ewidencję sprzętu łączności będącego w użytkowaniu jednostki,

  • dokonuje rozdziału sprzętu zgodnie z zapotrzebowaniem,

  • weryfikuje i rozlicza bilingi z komórek organizacyjnych KMP Ruda Śląska pod względem rzetelności.

     

     

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca biurowa i w terenie związana z organizowaniem, eksploatowaniem i technicznym utrzymaniem systemów łączności. Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, w naturalnym i sztucznym oświetleniu. Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Praca łącząca się z wyjazdami służbowymi do KWP Katowice, podległych komisariatów Policji oraz do instytucji na terenie miasta Ruda Śląska i miast ościennych. Częste kontakty telefoniczne z instytucjami zewnętrznymi, Telekomunikacja Polska S.A oraz firmami serwisowymi.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy

Pomieszczenie biurowe znajdujące się na parterze budynku, tylko wejście do budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd). Pomieszczenia sanitarne na parterze budynku dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Pozostałe kondygnacje budynku komendy i pomieszczenia sanitarne nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

niezbędne

wykształcenie: średnie profilowane o profilu teleinformatycznym

doświadczenie zawodowe / staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w komórkach teleinformatycznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu łączności,

  • planowanie i organizowanie pracy własnej w komórce,

  • samodzielność i komunikatywność,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • biegła obsługa komputera.

 

wymagania dodatkowe

 

  • kurs informatyczny CISCO

     

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe

  • w przypadku osób niepełnosprawnych – kserokopia orzeczenia o stopniu niepełnosprawności

 

Termin składania dokumentów:

17.08.2015

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Miejska Policji

Gen. Hallera 9

41-709 Ruda Śląska

 

Inne informacje:

Wynagrodzenie zasadnicze: 1760,24 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Oferty i oświadczenia niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie (decyduje data złożenia w siedzibie Komendy Miejskiej Policji w Rudzie Śląskiej lub data ich nadania w placówce pocztowej) nie będą rozpatrywane.

Po zakończonym naborze oferty nie podlegają zwrotowi.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana w BIP KMP Ruda Śląska. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadamiani telefonicznie lub e-mailem. Po zakończonym naborze wyniki będą opublikowane na stronie KPRM. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32-2449218, 32-2449219

 

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Metryczka

Data publikacji : 04.08.2015
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Arkadiusz Ciozak
Osoba udostępniająca informację:
Arkadiusz Ciozak Jednoosobowe Stanowisko ds Prasowo-Informacyjnych
do góry